lördag 20 oktober 2012

Dålig sömn och en del att göra idag..

Nog för att våra adoptiv-katter är underbara så har de sina brister!!! MAN får inte sovit något på natten!!de är i full action hela natten trots att Abbe var ute igår på dagen i 12 timmar och vi tänkte åååå så skönt nu sover han hela natten. MEN icke, det har varit runt hela lägenheten, upp i sängen, busat med varandra och jamat på varandra hela tiden.

Tror min hjärna vill falla isär snart. Så när klockan var lite före åtta gick jag upp och satte på en kanna kaffe och tog en alvedon. Undrar bara hur rolig jag blir idag med denna tröttheten hängandes över en.

 Idag så skall jag och Benny till Strömstad och göra i ordning gravarna. Jag har ju som ni sett i tidigare inlägg gjort 4 st mosshjärtan som jag dekorerat och skall ha på gravarna i år. Kände att jag inte hade lust att lägga ca 800 kr på kransar till allahelgona helgen som är så plastiga och tråkiga utan fick en massa inspiration och tips på nätet hur man kunde göra dem själv. Och jag är över förväntan nöjd med mina "alster".

Benny har gjort stativ till dessa hjärtan så de inte ligger helt ner vid graven utan kommer upp lite, för när snön kommer så syns de inte längre.

Sedan när jag kommer hem så skall jag göra 3 st mosshjärtan att ha ute på väggen på några ställen runt huset och det tror jag kommer bli dekorativt och iögonfallande hoppas jag.
Det är väldigt roligt att greja med dessa, men snart blir det väll att dekorera varje grannes entre bara för att jag skall ha något att göra, men det skulle göra vårt område till det finaste i hela Tanum kan jag lova.

Annars så är det väll inte så mycket mera som sker!!, kanske åka inom The och Krusiduller i Strömstad och köpa några påsar gott The. Det dricks liter vis varje dag här så det går åt.

Klockan är snart nio och lyktorna ute lyser ännu det är så trist väder och regnar hela tiden. Så här mysigt väder är det här:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också