fredag 30 november 2012

Julkransar

 Idag blev det att göra gran kransar. Har faktiskt inte gjort det förrut men jag är nöjd. 
Gillar den med hängande huset på, den får vara vid entren. 

Kransen nedan är rosetten på sne men det är ordnat nu!!
Deta var min första krans som blev traditionell och får hänga på baksidena vid min julbock.

Här har jag bara ändrat lite på mina mosshjärtan med lite rött och silver. 
Lite ljusdekoration runt entren

I granriset som jag har i blomlådorna har jag alltid ljusslingor, detta lyser upp och stämningen är på topp.
Så till er alla: det behöver inte kosta pengar för att göra det mysigt och fint runt sitt "slott" 
Det är bara att sätt i gång och pyssla...
Trevlig helg och advent ..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också