måndag 12 november 2012

Tårta till mormor...

Idag skall jag, Emma och Linnea åka till Strömstad och hälsa på mormor-mor som bor på äldreboendet Jägaren. 
I morgon fyller hon 85 år och eftersom jag tycker det är så svårt att hitta på nått att köpa, så bjuder jag henne på två stora Tjärndals tårtor som gäster och boende kan dela på.


Tänkte först köpa en bok, men herregud med böcker hon läser och jag vet inte riktigt vad hon tycker om att läsa. 
 Men däremot så skall hon få en bok om kronprinsessan  och Daniel i julklapp,  för sånt tycker hon mycket om att läsa. 

Skall även ta med datorn så hon kan se lite bilder på allt möjligt för hon älskar det, och förgyller hennes tillvaro lite grann..

Sedan får vi se vad dagen bjuder på.

Trevlig måndag på er




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också