fredag 14 december 2012

Dagens arbete


Igår fick jag gjort janssons frestelse och fryst in, så då är det färdigt till julafton. För i dag skall vi till Emma och tapetsera hennes kök och hall så vi kommer att ha och göra hela dagen.

Däremot skall jag i morgon till växtriket i Strömstad och köpa mig en julgrupp som jag brukar göra varje år. Eller så kanske jag hittar lite olika blommor och pynt och gör en själv så den matchar det andra hemma. Jag vill att gruppen skall gå i vitt och silver det tycker jag är sååå vacker..Så vi får se vad det blir.
Ha nu en trevlig dag på er alla
Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också