tisdag 4 december 2012

Julförberedelser


Nu är det riktigt kallt ute! -12 grader men vi har bara lite pudersnö på taken. Norra bohuslän är väll de enda stället i Sverige som INTE fått snö. Det behöver inte komma för mycket men bara så det lyser upp tillvaron lite.
Känner mig rätt trött idag, och skall nog inte göra något större förrutom ev baka lite mjuka kakor och spara inför julen. Linnea är ju hemma så hon får hjälpa mig lite.
Nu är ju alla dekorationer upphängda inför julen och det känns himla skönt. Det tar mig en vecka att dona, städa och greja inför advent, så nu står allt på sin plats.

 Inte nog med det så har jag packat in alla julklappar har endast julklappar till min morbror och svärföräldrar kvar men det skall inte bli så svårt "tror jag"
Ha en trevlig dag på Er alla...
Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också