måndag 21 januari 2013

Nytapetserat pysselrum/kontor


Idag har jag och Linnea tapetserat om vårt förråd/kontor/pysselrum
Det var gult innan och vi tapetserade en vit tapet och det blev super bra.

Nu blev det ju inte så dekorerat med pyssel ting som mina inspirationsbilder som jag lagt ut tidigare men nu har jag något att bygga på.

Så här blev det när allt blev färdigt. Före bild finns längre ner.


 Vi var så trötta på alla presentsnören som låg huller och buller så vi trädde de på en gardinstång.


 Presentpapper och andra dekorationspapper får stå i en korg på bordet i stället för nedtryckt i en påse lättare att se och förvara.

Hylla över dörren har vi alla våra skor, osynligt och väldigt praktiskt. 



Så här såg det ut innan vi gjorde om, och det ser förfärligt ut men nu är 
det röjt och ny tapetserat. 


Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också