onsdag 6 februari 2013

Diet - igen


Igår började jag med något så dumt som att ge mig på en diet i 3 veckor. Det skall ett under till att jag klarar genomföra detta, men känner mig rätt motiverad faktiskt. Det skulle ligga fint med några kilo lättare inför Thailandsresan  om några veckor. Kommer garanterat att gå upp alla kilo när jag är på semester men man måste ju få leva. 

Det värsta är första dagen när man går med kurrande mage, sedan är det smaken i munnen. Det känns som en grävling gått in i käften och självdött och legat där i några veckor, så det blir mycket tuggummi och evigt drickande av vatten.

 Tyvärr är jag ej någon sportmänniska och så har jag lätt för ont i lederna och mina fötter är som en 90 årings så detta är nog det enda sättet för mig att göra något med vikten. 
Så om en vecka skall jag göra en vägning och mätning och se vad som hänt.

Jag hoppas verkligen att jag grejar detta....

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också