lördag 9 februari 2013

Härmapan


Jag är en riktig härmapa och gillar att gå in på olika bloggar och blir inspirerad av vad andra gör, och sedan försöker göra dom själv eller i annan tappning. Det är så kul att inspireras av andra och testa sig fram för att sedan gå vidare till nästa utmaning. 

Som sagt det kan vara allt från virkning, snickra, trädgård till bakning. Jag ser mig som en mångsysslare och gillar göra saker själv. Nu har det blivit väldigt mycket virkning och jag började med att virka vantar i en stor utsträckning men hittade på Sveas ett suveränt mönster på mössa med snäckskals mönster som jag nu gjort några stycken.

Så då fick jag se att Sveas har skapat Härmapan där man kan hitta andra som har härmat och länkat till orginalen. Som sagt så är jag inte riktigt insatt ännu men gå in på Härmapan och läs mera.




Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du vill vara med i Härmapan!! :) Och så smickrad jag blir att du inte bara virkat en utan flera mössor efter min beskrivning!! :) Jätteskoj och så snygg. Fiffigt att virka rosen i olika färger. Önskar dig en fortsatt fin helg! //Sandra

    SvaraRadera
  2. Hej igen! Jag lade till din länk i dagens inlägg så att fler härmapor hittar till dig! ;)

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också