fredag 15 februari 2013

Hjälp mig med inspiration


HJÄLP mig med idéer med vad jag skall virka??

Känner att jag inte vill virka mera vantar och mössor för tillfället och vill ha någon annan utmaning att ta mig ann. 
Är snart klar med min andra spindelsjal och skulle vilja hitta ett mönster på en sjal med blommönster så om någon vet något så vore jag tacksam om någon har eller vet vart jag kan hitta det. Sjalar är ju skönt att ha även på sommaren så en sommarlätt sådan skulle jag vilja ha. Brukar gå in på Drops hemsida men hittade inget av intresse där.

Så virkningsidéer som har med våren/sommaren skulle vara roligt också både plagg och interiörer så klart. 

Hoppas ni kan hjälpa mig! så skicka mönster eller länk om ni har något ni skulle passa mig.

Tacksam för ALLA svar

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också