måndag 25 februari 2013

Ra-trikå garnbutik online

Har hittat en riktigt bra webbshop sida där de säljer garn jättebilligt Ra-trikå det är nästan löjligt billigt där. 

Så jag gjorde ett storköp och köpte lite blandat totalt 41 nystan och härvor för 700kr inkl frakt och avg och det är ett riktigt kap. 
Jag virkar inga större saker som tröjor m.m utan sjalar och mindre plagg och då köper jag garn på fynd sidor och då behöver jag inte så stora mängder men jag fick en himla massa för pengarna idag och kan virka hela året ut. 

Så gå in och kolla denna sidan innan ni gör ert nästa köp.

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också