tisdag 5 februari 2013

Snö, snö, snö..

Vaknar idag till en väldigt vit värld. Det snöar enormt och så kommer det visst att göra i 2 dagar, så det kommer att bli mycket skottande kan jag lova. Men det är ju så vackert på samma gång när allt blir vitt och det blir så rent och ljust överallt. 
Att sitta inne med en kopp kaffe och virkning och se skådespelet ute är mysigt men tyvärr är jag ingen vinterälskare, men det är nog för att jag får ont i kroppen när det är kallt och trivs så klart bäst när jag kommer till värmen och det är ju inte så länge kvar till det... 3 veckor kvar till Thailand.


Igår tänkte jag, att jag skall göra en vårkrans av vide och hänga på dörren men med detta vädret ute så blir det nog inget med det. Tänk om det hade varit solsken och några plusgrader ute då hade jag gett mig ut och hämtat in vide men det får vänta ett tag till . 
Bilden hämtad från: www.ding59.blogspot.com

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också