onsdag 20 mars 2013

Jetlag - väldigt jobbigt

Sedan vi kom hem från Thailandresan i söndags har jag varit helt VÄCK, huvudet och kroppen hänger inte med alls och jag har en hemsk jetlag som jag inte får styr på.
På måndag vaknade jag halv fyra på morronen och gick och lade mig kl 20.00. Försökte igår att sova lite på dagen men det gick inte så bra men jag var vaken till 21.30 och vaknade 4 idag men halvsov till kl 06. så jag skall jobba med att förskjuta dagarna tills jag är i rytm.

Sedan så hade vi inte fått nått papper på att bilen skulle besiktas senast sista februari, så när vi nu kom hem och fick se att det är körförbud på den sen 1 mars så fick jag panik. Ringde runt överallt efter besikting men fanns inget förrän i början av maj..VA???!!!

Men om jag satt vid datan under dagen meddelade de mig så kanske det kommer in återbud. Så tillslut hittade jag en tid idag Onsdag i Lysekil kl 14 så det blir att åka dit idag. Så det har varit mycket dessa dagar sedan vi kom hem + att man varit halv groggy och gått i koma. Men om några dagar så har jag gjort det värsta av alla " ATT GÖRA" så jag kan tagga ner lite. 

Det är ju typiskt, tittar ut nu och ser det snöar som bara den, och jag som skall till Lysekil i ef, hoppas bara att vägarna är ok.

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också