torsdag 28 mars 2013

Piffar upp vardagsrummet

De senaste dagarna har det inte blivit någon virkning direkt. Vi skall till att tapetsera om i vardagsrummet så det är mycket förarbete där. 
Tog mig ann virkning av lila ananassjalen men fick repa upp hur många varv som helst pga att jag tror mig veta hur mönstret skall vara utan att läsa i beskrivningen.. det är 1 steg framåt och 2 bakåt kan man lugnt säga. Men så fort allt är färdigt här hemma så får jag fortsätta.

 Men jag har blivit lite uttråkad av det så jag skall nog börja på nått projekt bredvid, nått lätt virkat så jag har något som man inte behöver tänka på mönster och så. Får se vad det blir.

Nej nu är det dax för slipning och tapetsering idag

Trevlig skärtorsdag på er

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också