lördag 20 april 2013

Städdag i trädgården


Idag har vi haft städdag i vår förening. På agendan var det att beskära 5 träd på min och grannens baksida som aldrig under 25 år blivit beskärda. Så min man har varit i träden och sågat och jag har stått och pekat vilka han skall kapa och hjälp till och dra ihop det till högar. 




Vi har ytterligare några träd i morron att kapa men det är snabbt gjort och sedan skall jag tömma växthuset på trädgårdsmöbler och sedan skall det storstädas i det.
 Det blir att skura alla fönster från alger m.m så jag hoppas på lika fint väder i morron som det var idag, för det har varit underbart väder som vi haft en väldans tur att få just för denna städhelg.

Vi är även kattvakter i natt till Milton och Mist så det är så mysigt här nu med spinnande små katter som är helt underbara...

Trevlig kväll
Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också