tisdag 2 april 2013

Vårkrans

Fick en väldigt inspiration idag på växtriket. Där fanns hur mycket som helst till att dekorera kransar och annat så jag köpte på mig lite band, fjärilar, hjärta och den söta lilla fågelholken.

Så väl hemma så tog jag fram den röda kransen jag hade som stomme till julkransarna och virade lite björkris runt. Sedan dekorerade jag med vitsippor i plast som jag haft i många år. 
Kransen här nedan får hänga vid entrén och den andra på baksidan av huset. 







Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

2 kommentarer:

  1. Så jättefint det blev, och så söt den lilla fågelholken är. Vilken affär hittade du den i?
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hallooo!!
      Kul att du tyckte den var fin. Ja jag har köpt allt på en blomsteraffär/handelsträdgård Växtriket i Strömstad. Kolla i någon butik som har mycket pyssel eller där de gör mycket blomgrupper så kanske du hittar något.
      Ha en underbar vårdag
      kram camilla

      Radera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också