onsdag 10 april 2013

Vårt sovrum


Efter att gjort i ordning i vardagsrummet så blev det en tavla över och den passar utmärkt i vårt sovrum. 
Det var nog menat att den skulle hamna där känner jag.

 Och här har vi min make Benny som har hängt upp tavlan...det behövs vattenpass till allt här hemma och även för denna tavla...love you
 Tavlan med fjädern blev fin här. Ursäkta rentvätten som ligger och väntar på att komma in i garderoben. 


 Dopklänningen har jag sytt till mina barn och även så har mina kusinbarn haft den. Fint att ha framme tycker jag. 
 Mitt säng bord Kube som jag köpte på Alves Möbler i Tanum, ursäkta att mina öron proppar syns men jag använder dem när jag tar siesta och grannungarna är ute och leker. 


Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också