lördag 11 maj 2013

Mera ugglemössor


Nu har jag levererat två ugglemössor till barnens kusiner Sara och Evelina. De har väntat hela veckan på dessa så de blev nog riktigt glada. Nu har jag gjort 5 st mössor på en vecka till grann ungarna och det är så roligt att de är så uppskattade, och jag har nått att göra. 

Så nu är det några ungar kvar som vill ha mössor så jag har att göra ett tag till. Barnen gillar att få presenter från "granntanten" och jag gillar att göra barn glada så klart. 

Mönstret hittar ni Här


Så fram med virknålen och börja virka!

Ha en trevlig helg.
Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också