söndag 9 juni 2013

Det växer så det knakar..

Nu blommar det så det knakar och underbart är det. Det är så underbart med blommornas alla färger och naturen som är ljusgrön och fräsch och inte minst att få höra fågelkvitter överallt. Denna tiden på året är den bästa, så det gäller att njuta och sitta ute så mycket det går...





 På min bänk utanför dörren har jag ett stort fat där jag sått plocksallad, här skördar jag redan varje dag och det är lätt åtkomligt och dekorativt.
 I växthuset växer det som bara den, gurkor och tomater har redan kommit så nu är det snart dax för skörd. Potatis har jag satt i odlingslåda och där har jag satt Astrixepotatis som jag satte på groddning i våras. 



Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också