måndag 15 juli 2013

Tid för förändring


Efter att slitit med min vikt länge och det bara går uppför och kroppen har värk i övrigt så har jag haft svårt att gå längre promenader och när det är kallt så skärvar hela kroppen, så nu har jag köpt mig ett motionsband. 
Jag vill inte ha en mega stort löpband utan nått enkelt att kunna gå på och kunna gå av när kroppen får för mycket ont och vänta lite och sedan försöka igen. Så det fick bli en attract motionsband HMT- 1030 och det kostade 1995 kr för de hade ett erbjudande på www.attract.se. 

Har även börjat med diet igen efter att fått sett på vågen så började jag att grina, aldrig har jag vägt så här mycket och jag skall verkligen ge mig hän och göra mitt bästa en tid fram igenom. Allt magkurrande, huvudvärk, dålig smak i munnen och hunger skall jag intala mig att det är normalt och är ett övergående skede och att jag sedan skall försöka röra på mig mera. 

Det är som min dotter sade till mig idag Mamma! jag har inte sett dig äta godis, dricka, chips på flera år. Och det är jag stolt att medge att jag har inga sådana synder utan det måste vara att jag har ont i kroppen pga psoriasisatrit och på det viset inte rör för mycket längre och att ämnesomsättningen har gått ner. 


 Detta måste bli en vändning för mig....


Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

1 kommentar:

  1. Önskar det ett stort Lycka Till! Kommer att titta in då och då för att se hur det går. Naturligtvis hoppas jag kunna sno åt mej ett och annat tips ;-)
    Kramar BarbroJ

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också