lördag 3 augusti 2013

Flera snuttefiltar levererade


Ytterligare 2 snuttefiltar har blivit levererade!! Dessa till barnens kusiner Sara 4 år och Liam 2 år. De hade sina önskemål och jag försökte så gott jag kunde, men den som skulle vara rosa och likna Hello Kitty blev väl inte så lyckad men Sara blev i alla fall glad. Den med ugglan föll Liam väldigt i smaken. 
Jag har även här virkat en stor mormors ruta och sedan virkat ett huvud som jag sedan fyllt med vadd och dekorerat lite efter bilder jag sett på olika bloggar. 

Jag är lite så att det är roligt att testa olika saker men vill inte gärna göra för många för då blir jag uttråkad. Men däremot ugglemössorna har jag gjort en massa men dom tröttnar jag inte. 

Ha det gött alla vänner!!
Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också