lördag 17 augusti 2013

Vi skall bli gudföräldrar...




Idag fick jag och min man Benny förfrågan om att bli gudföräldrar till Bennys syskonson.
Camilla och Christian fick sitt 4:e barn den 27 Maj och då en liten Emil. Han är nu snart 3 månader.
Vi har varit på många dop men aldrig fått äran att själva bli gudföräldrar men nu har vi fått den äran och så klart blev vi jätteglada. Vi bor grannar så vi har nära kontakt och det känns ju så klart extra fint att få följa den lilla killens uppväxt.

Nu blir det till att hitta en speciell present så klart och så har jag hittat några fina dop dikter som jag skall fundera över. Man vill ju att det skall kännas personligt och rätt till just denna lilla killen.
Så i höst blir det dop och det ser vi framemot



Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också