måndag 16 september 2013

Necessär av vaxduk..


Idag fick det bli att göra en stor necessär till min man. Började först med en annan där den var mera bag formad men herregud så bedrövlig den blev. Sedan så började jag med denna enkla varianten, men tror ni att det blev lätt? nej, nej en sak som skall ta en halvtimme tog mig nästan 6 timmar. Sprätta, sy, sprätta, sy.. 

Alltså hur tom i kolan har jag varit idag. Men, men nu är den färdig och jag är absolut inte stolt över den men den fungerar.
Nästa skall jag läsa mig igenom en bra beskrivning innan jag gör en ny..
Men att sy i vaxduk är fantastiskt smidigt och väldigt praktiskt. 



Så jag rekommenderar att läs igenom beskrivningen noga innan, så ni slipper det tråkiga sprättande.



Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också