måndag 2 september 2013

Nya vackra kläder från Cream


Idag tog jag mig en tur till Torp för att köpa skor, men där fanns tyvärr inget att ha. Men däremot så fick jag köpt lite vardagskläder. 

När jag kom hem så var jag inom Ann-Cathrins kläder och fyndade en klänning och tunika från Cream. Dessa har jag velat ha länge men varit lite för dyrt för mig, men nu hade hon 70% rabatt så det var bara att slå till. Jag är supernöjd och de är så vackra att jag hängt upp klänningen på väggen. 






Denna ljuva rosa tunika har så fantastiskt fina broderier på ärmarna.


     














Istället för att betala 1400 kr så betalade jag ca 400 kr och det kallar jag ett klipp.

Känner mig som en prinsessa i dessa underbara kläder.

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också