fredag 18 oktober 2013

Nya band till höstens kransar

Vit ligger frosten på taken och solen lyser knappt över taken. 
Det verkar bli en underbar fredag och det blir att gå ut i skogen och samla på mig lite mossa för alla mosshjärtan och kransar som skall göras.
Har många planer för några dagar fram igenom då jag skall göra kransar men även bunkra upp i gofika skåpet. 
Men först ut blir kransarna! och igår var jag i Strömstad på Växtriket och bunkrade upp lite band som jag älskar att ha i mina kransar men även blomdekorationer. 

 
Först ut skall jag dekorera några hjärtan och en allahelogonakrans som jag ha på dörren. Sedan blir det 4 st mosshjärtan som jag skall ha på gravarna. 
Googlar runt lite och försöker få inspiration till dekoreringen och det är såååå mycket fint att det snurrar i hela huvudet. Men det skall väl bli något i alla fall. 

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också