lördag 12 oktober 2013

Nya snygga och sköna köksmöbler

Har äntligen fått våra nya köksmöbler och jag är sååå nöjd. Stolarna är fantastiskt sköna att sitta i och jag är så nöjd med att jag valde ljusgrått tyg och de heter Jack och köpta på MIO i Uddevalla och bordet är från IKEA.
Nu får vi alla plats när mina barn kommer med sina respektive på besök.
Nu är det bara att byta skåpluckor, men det blir efter nyår och då blir det högblank vitt som gäller. Det kommer att göra susen för hela köket.


Ursäkta att ni får se den ostrukna duken :)

Valde borstat stål på stolsmedarna och de gör att det blir en skön svikt i stolen...very nice..

Så igår kväll invigde vi möblerna med att alla samlades och käkade räkor och åt en underbar cheesecake som Emma hade gjort...
Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

1 kommentar:

  1. Underbart fint, sååååå avis ... <3
    Du er irriterandes flink kjäre venn.. :-)

    Kram Ingjerd

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också