torsdag 3 oktober 2013

Snövita fingervantar


Sitter här och längtar tills jag är färdig med den sista mössan som jag har på beställning. Är väldigt trött på mössor just nu så jag har kikat lite runt på annat att virka. 

Och så fann jag dessa fina virkade fingervantar när jag googlade om kring.  Så bedårande vita och fina med en underbar spets på. Så dessa måste jag försöka mig på när mina projekt är färdiga. 

Svensk beskrivning finns och den finner ni Här




Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

3 kommentarer:

  1. Så jättefina! Du får berätta om de var svåra att göra! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. De var jättefina :) har aldrig virkat vantar bara stickat, kanske skulle pröva

    Kram / Eva

    SvaraRadera
  3. En helt underbar blogg med fantastiska mönster kommer användas mycke av mig iallafall...

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också