måndag 11 november 2013

Lite höstfint till entrén


Började dagen med en liten underbar promenad i skogen..ja! så mycket som mina fötter nu klarar av. Men med mig hem blev en hög med granris och lite kottar.
Friskt och skönt har det varit hela dagen så jag har varit ute och dekorerat lite runt entrén och altanen. 
Det gör så gott för sinnet att få ha något att pyssla med och kan man då vara ute och få skön frisk luft gör ju att man mår såå mycket bättre.
 På bänken utanför entren dörren får denna lilla grupp stå..hjärtat har jag virkat själv. 

Jag dekorerar alltid mina lyktor med band och lite allt möjligt det blir lite mysigare så tycker jag. 
 
Lycka till med ert pyssel
Ha en riktigt mysig måndags kväll.

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också