tisdag 26 november 2013

Måndag var en lååååång dag

Nu var det ett tag sedan jag var inne och uppdaterade min blogg, men det har varit hur mycket som helst att göra den senaste veckan.
I förra veckan hade vi årsmöte i Hsb brf Myren där jag bor och blev då vald till ordförande. Dagen efter var det massa pappersjobb och som fortfarande ligger och väntar.

Slingorna ute runt entrén skulle upp och jag var även ute i skogen och hämtade granris till blomlådorna. 
Söndag åkte vi till Uddevalla och hämtade min dotter och hennes katt men tog även en sväng inom IKEA och i lite andra butiker.

Måndag morgon kl 07.30 åkte Linnea och jag till Spenshult sjukhus för ett återbesök hos ortopeden ang mina fötter. Beslut togs att jag skall förhoppningsvis bli opererad innan jul och sedan blir det gips i ca 2 veckor. Men det skall bli skönt att få ordning på fötterna.

Efter detta besöket var det att åka till Ullared för lite shopping men åter igen så blev det inte så mycket handlat ca 500 kr. Men jag fick tag på en tavla som jag velat ha som Hedemyrs har för 500 kr men på GEKÅ tog de 199kr så den köpte jag sedan blev det inte så mycket mera.

Vid 17 tiden blev det att börja resan hem och var hemma vid 19.30 helt slut i hela kroppen men kör man över 60 mil på en dag så blir man rätt mör kan jag säga. 

Idag blir det lite shopping på Hedemyrs men annars har jag massor att kontorsjobb som skall göras så det får bli det idag. 

Kram på er
Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också