måndag 16 december 2013

Lite nytt från Cult Design

Liten julklapp i förskott!

Min förra diskmedel pump från Cult Design i svart hade gjort sitt och idag fick jag köpt nytt i vitt så klart. I den lilla krukan har jag diskborsten i och så står den på ett litet fat som hör till. 

Ann-Cathrines kläder säljer lite inredning och nu hade de 50% på allt från Cult Design så det passade ju bra att köpa nytt.
Det är de små detaljerna som gör att det känns lite lyxigare och inte minst så behövs det vid diskbänken.
Nu slipper jag se den fula diskmedel flaskan ståendes på bänken. 
Så det var värt att ge sig ut i detta bedrövligt busiga väder med regn och blåst. 

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också