tisdag 28 januari 2014

Ännu en vecka har gått...


Nu har jag inte gjort något inlägg på länge. Det har varit en tumult vecka efter att min vän Berit gick bort och jag fick även veta att en annan god vän snart inte längre finns bland oss. Så det har varit svårt att inspirera mig till att skriva och att virka utan jag har mest bara gått runt och tänkt och pysslat här hemma.

Fick dock i veckan ett litet paket från Cellbes där jag visst hade beställt nya sängkläder som hade tryck av stickade flätor. Jag är riktigt nöjd över dem och de kostade bara 50 kr/ set så även om det inte var världens bästa kvalitet så duger de gott, men de matchar ju sänggaveln och kuddarna bra.... :)
Jag har då dock fått virkat min kofta som jag skrivit om tidigare och skall idag montera den. Så lite virkat har jag gjort mellan varven nu när jag sitter här med min ny opererade fot. 
Men bara för att jag skall sitta mycket och vila foten, ju mera kliar det i kroppen att jag måste gör något vettigt. 
Men efter nattens snöfall så lär jag inte gå så långt kan jag säga, utan jag får "utnyttja" min dotter som lånar vår bil att köra mig till affären och ut och rasta mig i bland. 

Men mina goda vänner...ni får ha lite tåls med mig och mina glesa inlägg, men hjärnan står rätt still ännu men startar nog upp igen efter att fått begravningen gjord till veckan, för den gör att man bara går på spänn och väntar på att få det gjort.

Så ut och sparka på sparken, åk skidor eller ta en underbart skön promenad, och gå lite för mig med för jag saknar att få vara ute och få lite frisk luft.

Kramizzzz
Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också