söndag 12 januari 2014

Fyndat lite tyg

Var på IKEA i går och handlade lite smått och gott.
Köpte dessa lite knasiga tyger som jag tänkte sy axelväskor som jag skall ha i Thailand. 
Dom sålde dessa i buntar med 5 meter i varje och för hela 19 kr/bunt. Så för 4 kr/m så får det vara lite crazy mönster. Även bra och ha och fodra necessärer och dyl.

Men har någon nått förslag till vad jag kan göra så är jag tacksam på förslag.

Men stor otur hade jag! för när jag startade sy maskinen så gick den sönder, och den har inte gått många mil så det blir att lämna in den för reparation. Det är ju typiskt när man väl får för sig att göra något så blir det bara att lägga det till sidan och gå runt och störa sig på det..

Men, men det är ju ingen som tar det i från mig så jag får väl kika lite omkring och få inspiration för vad jag kan sy av det. 

Så jag tar fram virknålen istället för där finns inget som går sönder :) 

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också