onsdag 5 februari 2014

Livet blir ljusare...


Mitt dilemma är nu över!!



Fick inte så många alternativ av arbetsförmedlingen utan jag får ta detta jobbet på tygaffären och de skulle ordna alla papper men jag vet inte egentligen hur det gått för AF och arb.givaren skulle ha ett samtal idag så jag får väl se vad de kom fram till.
AF tycker att jag skall ta detta till Tanums Shoppingcenter öppnar i höst och då ser det bättre ut på papperet att jag redan har ett jobb och det har de ju rätt i. Så det blir att bita ihop, och så efter 6 månader får jag ju en ny stämplingsperiod för mina är dock snart slut.

Annars idag har jag och mina döttrar varit på begravning för min vän som gick bort för 2 veckor sedan. Det känns skönt att nu kunna gå vidare, för det har varit lite tungt att ha det över sig, så nu hoppas jag att jag får bättre sömn också.

I morgon bär det av till Spenshult i Oskarström för att ta bort stygnen och träffa sjukgymnast efter min op för drygt 2 veckor sedan. Allt har läkt bra enligt mig och det gör inte ont mer än när jag sträcker på mig eller går i trappor men får jag bara tränat lite så skall jag nog snart vara snabb och smidig igen. Det skall bli skönt att börja ta lite promenader. 

Det är ju bara 3 veckor kvart till Thailandsresan och jag ser verkligen framemot detta och få värme, sol och färg på kroppen och miljöombyte för nu känns det som jag gått i denna lägenheten sen förra våren och man blir smått tokig i mellan åt. 

Nu skall jag bara sitta här i soffan och slappa och ha det skönt med lite tända ljus och en kopp te och mysa. 


Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också