onsdag 5 mars 2014

En dag vid poolen

VARMT!!!
Ja! det kan man lugnt säga! vi har idag bara legat vid poolen där vi bor och det har varit väldigt varmt. Temperaturen visade på 48 grader i solen så det har stekt väldigt idag.
Vi valde att stanna hemma från stranden idag för jag hade bokat massage på morgonen och då valde vi att stanna här. Men nu i kväll skall vi på stan och käka och handla lite. 
Det är då tur vi har så stora poolområden att man bara kan hoppa i bada, men kyla ner sig vet jag inte om man direkt gör för poolen är väldigt varm den med, men våt blir man iallafall.
Det har de senaste dagarna varit ett febrilt byggande här på området. De håller på och bygger en helig plats med ett litet tempel. Kanske man skall dit och be om en bra tennismatch för den ligger precis bredvid tennisbanan.


Men nu sitter jag i solstolen och tar det bara lugnt och dricker en öl innan vi skall på stan och käka och handla lite.
Fick en ordentlig massage i morse så jag behöver nog inte göra någon mera på ett par dagar känner jag, är lite mörbultad kan man säga och skulle det bli blåmärken så blir jag inte förvånad :)


Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också