söndag 13 april 2014

HOHO...ugglor var det här

Virkningen för mig är rena terapin. Så fort jag sätter igång så försvinner jobbiga tankar kring min mormors bortgång och jag känner frid över att hon är på ett bättre ställe nu. Så de senaste dagarna har jag virkat en ugglesnuttefilt och en uggleskallra till min väns barnbarn och jag vet att han kommer att gilla dom,
 vem skulle inte det ? dom är ju så söta !! 
I bland tänker jag, vad skall jag virka nu? men det har hela tiden varit något som har dykt upp och hållit mig sysselsatt. 



Mönstret har jag tagit lite här och där.
Mönstret till skallran hittar ni Här
Och till snuttefilten har jag hämtat mönstret på ugglan Här och till snuttefilten har jag virkat en stor mormorsruta och mönstret hittar ni Här

Ha en underbar söndag och så klart en underbar arbetsvecka...nu är påsken nära och många kommer att få lite extra ledigt får jag hoppas och det förtjänar ni, och där med kanske ni virkar lite extra eller till och med börjar virka för första gången och få se hur roligt och givande det är.  
Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också