tisdag 1 april 2014

Piffat pallen

Det har varit några tunga dagar och fler kommer! Min älskade mormor kommer att lämna oss inom det närmaste och min tid och tankar är hos henne, så jag har lite svårt med koncentrationen för tillfället. 

 Jag tog idag tag i att göra i ordning en väldigt ful pall i min Wic = walk in closet  som är röd. Hittade några african flowers liggandes så det fick bli att virka ihop ett litet överdrag. Det blev rätt så ok och passar bättre i färgerna nu än innan. Det är ju ingen som ser den mer än jag så det gör inget. 




 Mönster på african flowers hittar du Här

Nu får jag ta tag i mitt andra projekt, att få virkat färdigt prästkragarna som skall bli en tavla.

Kram på er alla 

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också