onsdag 11 juni 2014

Nya glasögon med det lilla extra

Idag var jag och hämtade mina nya glasögon. Och OJ vad nöjd jag är!! 
Ville verkligen ha ett par som man kan ha till fest eller när man vill sticka ut lite extra. Dessa är med vanligt glas så jag har kvar mina andra som jag köpte i höstas för de är progressiva och de måste jag ha när jag handarbetar så klart.


Jag råkade bara gå med min dotter till optiker Jernbergs i Tanum/Grebbestad och fick se dessa ursnygga glasögon och jag gillar färgerna verkligen. Så jag slog till direkt trots att jag nog skulle behöva pengarna till annat men jag kände att jag förtjänade dessa.

Så efter att jag varit och hämtad dessa idag så gick jag till Ann-Cathrins kläder och köpte mig en super snygg klänning som glasögonen matchar med och jag fick faktiskt flera komplimanger när jag visade upp mig till butikssäljaren.
 De tyckte klänningen passade min kropp perfekt och det är ju roligt att höra när man står där inne i 
"ångestburen" med en spegel som missvisar hela kroppen och ljuset som lyser på de mest fetaste ställen på kroppen och man vill bara springa ut på gatan och skrika. 
Så jag slog till så klart.
 Klänningen får ni se vid ett senare tillfälle orkar inte ta på mig den och försöka mig på att ta kort. 

På fredag skall Benny och jag upp igen och köpa kläder så vi har lite fint när vi skall åka till våra vänner i Karlskoga och fira midsommar. Hoppas jag hittar mera fint och att min plånbok vill öppna sig och ge mig lite pengar....:) 
Ni får ha en underbar onsdags eftermiddag
Kram på er 

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också