fredag 21 november 2014

Mönster och försäljning från ugglemobiler, hjärtevantar och Winter Tilda

Nu är det mycket virkande här hemma. Jag och min dotter har tänkt att vara med på 2 julmarknader men vi kom på det så sent att vi inte riktigt hinner att göra några större mängder att sälja. 
Men lite har vi gjort, om ni är intresserade av att själva vilja ha något så är det bara att skicka en kommentar så virkar vi så klart upp till er, och era önskemål om färg m.m

Lägger upp lite bilder och priser.

Uggle och elefantmobiler till barnvagn kostar 190 kr inkl frakt


Barnvagns mobilerna är virkade i Tilda garnet med virknål 2,5. Monterat med rund resår och duschdraperi krokar. Mönstret på elefanten hittar ni Här
Mönstret på ugglan hittar ni Här


Hjärtevantarna kostar 150 kr och 50 kr går till hjärt och lungfonden för Kvinnohjärtat. 
Länken till min insamling kan ni följa Här

 Mönstret på Hjärtevantarna hittar ni Här




Denna söta mysiga tomte kostar 120 kr inkl frakt

 Mönstret på Mys tomten hittar ni Här



 Sist men inte minst den underbara Winter Tilda som är omåttligt populär denna kostar 470 kr inkl frakt 
Det är mycket jobb med Tilda dockan och den är stor 58 cm hög så det tar tid. Men hör av er om önskemål om hur er Tilda skall se ut så skall jag göra så gott jag kan. 

Vill ni virka Tilda själv hittar ni mönstret Här Men ni får skrolla till sida nr 2 under äldre inlägg där hittar ni mönstret eller om ni är med i FB gruppen virka mera så finns det en fil där med mönster. 



Nu önskar jag er en mysig virkstund och hör av er om ni är intresserad av att beställa något.

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Mönstret till tomten får jag inte upp? Är det något fel eller är den borttagen?

    Hälsningar,
    Sara

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också