fredag 23 januari 2015

Fullt upp bland flyttlådor...men inte mina som tur vad!

Nu är det fullt upp med att hjälpa båda mina döttrar med att flytta till lägenhet och hus.
Det är mer eller mindre ett "kaos" men så blir det när den ena skall ut ur lägenhet och den andra skall flytta in i den, och man står med släpvagnen utanför med möbler och den andra inte ens hade packat.



I flera dagar har jag gått upp i ottan för att komma hem sent för att fått städat och hjälpt till att bära. Idag fredag blir det till att greja lite i Linneas lägenhet i nån timme, sedan skall jag ner till Emmas hus och riva ut garderober så denna dagen är boka.

I morgon däremot skall jag, min man och Linnea åka till Uddevalla och shoppa så det blir en mellan dag i allt renoverande och det skall bli skönt att komma ifrån det ett tag. 

MEN oj vad mitt virkande blir lidande. Jag har egentligen bara lite, lite kvar på en Tilda docka och lika så en ugglemobil men jag är så trött på kvällen att jag absolut inte orkar att lyfta virknålen. 
Men till veckan lugnar det ner sig så då kan jag förhoppningsvis bli färdig med de två projekten. 

Jag längtar så till att få sitta i soffan med en kopp kaffe och ta fram mina projekt och bara få sjunka in i lugnet och friden när jag får handarbeta. 

Ta nu hand om er så hörs vi snart

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också