onsdag 9 september 2015

Det lilla extra

Så där ja! nu har jag gjort färdig min första beställning av Boot Cuffs. 
De blev himla snygga i den beigea färgen och med träknapp. Nu har jag skickat i väg den och hoppas kunden blir nöjd. 
Jag gjorde en banderoll och hade runt Cuffsen, det blir ju lite mera personligt och exklusivare och det är absolut inget svårt att göra. 


Jag skrev i word  och lade in en bild och använde mig av olika teckensnitt. Sedan skrev jag ut det på ett liggande papper som jag  skar till med tapetkniv. Sist så tejpade jag ihop ändarna på baksidan.

 Vill ni också virka Boot Cuffs med fläta så hittar ni mönstret Här. En annan länk för att lära sig virka flätor hittar ni Här
Jag har virkat med Rustas garn Helen och använt virknål nr 3,5 och 1 nystan till varje Cuffs.  Bilden gör inte rätt för sig när det gäller färgen men de är faktiskt beigea. 

Så nu skall jag sätta mig och färdigställa en barnvagnsmobil som jag på beställning och skall levereras med en nallepläd till helgen. 

Kram på er 
Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



2 kommentarer:

  1. Dags att tänka på lite värmande plagg. Det är minsann kallt både kvällar och morgnar. Inget dum idé med boot cuffs.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Disse er kjempefine! Må se om jeg ikke får prøvd meg på dette i år! Takk for at du deler mønster! ☺️

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också