söndag 6 september 2015

Tilda - ditt garn till alla hösten projekt

Jag älskar alla årstider men hösten är speciell i och med att man får ett lugn i kroppen och skymningen faller och man kan sitta i soffan med filten över sig, tända ljus och virkningen i handen. 

Sitter och googlar runt för att hitta inspiration till höstens projekt. Det är ju även dax att börja tänka på vad man skall göra inför julen, som julklappar, vantar, mössor, plädar och tomtar. Det är ju som sagt ett tag till men de skall ju bli färdiga inför julen trots allt. 

Själv har jag tänkt att virka lite underlägg till mina tekoppar, fina överdrag till kastrullunderläggen, boot cuff och vantar. Till veckan kommer jag att få in Svarta Fårets Svea garn som är ett blandgarn av ull och akryl som passar bra till mössor, vantar och sockar. 
Men Tilda garnet är ett säkert kort till alla projekt, så har man nått nystan av olika färger så kommer man långt med olika projekt. Tilda finns i min webbshop www.camillaslivsstil.se och kostar 32 kr/ st och så klart Fraktfritt. 

För snabba och väldigt uppskattade presenter och julklappar så är Tilda Bamboo 50% Bomull 50% akryl, perfekt till disktrasor som har blivit en succé och att då även skriva ut banderoller med tvättråd att ha runt som gör gåvan extra personlig . Mönster och banderoll hittar ni Här. Tilda Bamboo säljer jag i min webbshop www.camillaslivsstil.se för 35 kr/st och så klart Fraktfritt

Sist men inte minst så har jag även Tilda Limited Edtion 2015 som är en underbar palett med dova pastelliga färger som är underbar till små barnkläder och filtar. Även dessa finns i min webbshop www.camillaslivsstil.se och kostar 32 kr/ st och även här Fraktfritt

Så det är bara att sätta sig och förkovra sig i all inspiration som finns ute på nätet och börja med allt från barnsaker till jultomtar...önskar er en underbar vecka med härlig virkning och handarbete
Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också