fredag 23 oktober 2015

Nyhet - Söta knäppen har inkommit till webbshopen

Idag fick jag mina efterlängtade portmonnä knäppen med 5 olika färger på pärlan på knäppet. 
De är jättefina och känns riktigt rejäla. Innermåttet är 8 cm i diameter. 

Tänkte själv virka upp några och sälja på julmarknaden fram igenom. 
Dessa hittar ni i min webshop www.camillaslivsstil.se för 49 kr st. 


Väldigt fina blir det när man virkar dem med Catania garnet som har en fantastisk lyster och att det inte luddar. Mitt sortiment av Catania garner hittar ni på www.camillaslivsstil.se 
och de kostar 33 kr/st


Man blir så sugen på att börja med en massa projekt, men jag har bestämt mig för att inte ha några ufon - Unfinisch projekt liggande så jag måste gör färdigt de inan jag ger mig i kast med detta. 

Annars så är livet lite si och så, jag har fått nerknutar på min vänster fot så jag kan knappt gå, och kommer inte in till ortopeden förrän i november. Men jag skall vara glad att det gick så fort för det var 9 månaders vänttid så jag är tacksam för det. 

Så jag får sitta här och virka och låta tiden gå och inte försöka gå i onödan. Fick kortison spruta i foten i tisdags men det blev bara värre av det så nu är det helt hopplöst. Känns som jag snart kan ha ett eget rum på vårdcentralen pga alla mina krämper. 

Tack och lov har jag min virkning och webbshop som gör att jag håller mig sysselsatt 

Önskar er alla en fin helg

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också