onsdag 2 mars 2016

Mysterievirkningen med påsktema



Har fått förfrågan om att även ha mysterievirkning här på bloggen för de som inte har Facebook.
Och så klart kan jag ordna detta för er. MEN jag har öppnat en ny blogg för detta ändamålet www.mysterievirkning.blogspot.com eller så kan ni klicka på länken i rutan till höger här på sidan, och så kommer ni direkt till mysterievirkningen

Jag tänkte ha det på denna sidan men det blir så rörigt så då fick den en egen sida istället som ni kan klicka här ifrån eller om ni sparar webbadressen.

Jag kommer inför varje ny utmaning erbjuda ett komplett garnpaket till förmånligt pris i min webbshop Camillas livsstil

Här nedan ser ni vad som behövs inför kommande: 

Nästa mysterievirkning börjar den 12- 22 mars och kommer att delas upp i 6 delar. Jag kommer att lägga ut delarna varannan dag så det blir 12, 14, 16, 18, 20, 22/3

Så temat för detta blir Mysterievirkning Påsk

Ni kan ha vilken färg ni vill, men det är fint med glada färger eller i pastell. Sedan behövs lite kontrast färger till olika delar och dekoration. Behöver ni komplettera så kan ni beställa på www.camillaslivsstil.se,

Ni kan även köpa ett komplett Mysteriepaket Påsk i 3 olika färger, med materialsats till 4 st. 
Detta paket hittar ni hos www.camillaslivsstil.se under Mysteriepaket för 120 kr inkl frakt.
  • Materiallista till 2 st:
  • Virknål: 2,5 - 3.0 det som passar ditt garn bäst. 
  • Basfärg: 1 nystan Tilda/catania eller liknande, ca 160 m.'
  • Färg 1: Valfri max 4 m
  • Färg 2: Orange eller liknande ca 2 meter. 
  • Färg 3: Valfri. max 3 m
  • Övrigt:( 4 st pärlor/ säkerhetsögon ( 6 mm) /eller sy med garn. )
  • Nål och tråd.
Det skall bli väldigt roligt att få göra detta med er och ni får lite spännande virkning. 

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



2 kommentarer:

  1. Tack så trevligt.
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Tackar,jag hänger på.. intressant att se sen vad det blir.Ha de bra

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också