lördag 16 april 2016

Virkad prinsessa - Garnkit och mönster

Har fått många förfrågningar om de virkade prinsessorna, och om jag kan göra kompletta garnpaket att sälja. Och nu har jag gjort det :)


Paketen innehåller: Allt garn, pärla och spetsband. Det ni behöver är vadd och det kan ni ta från IKEA kuddar tex som är billigt. 
Det fina med dessa är att man kan brodera dit namn och datum och ge dem i dop present eller till födelsedag. 
Har valt ut några färger som passar till dessa och har ni några egna önskemål så hör bara av er så ordnar jag detta så klart. 

Har ni garn hemma och vill virka dessa så hittar ni mönstret gratis Här










Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också