måndag 24 oktober 2016

Vi går mot jul...


Ja! snart är oktober också till ända! det går så fort nu mot advent och jul att man blir fartblind. Jul dekorationer är det överallt och i min värld av garn och virkning märks det väldigt väl :) Skall man virka julklappar eller juldekorationer så e det på tiden att börja nu. 

Själv har jag haft fullt upp med Mysterievirkningen och förberett för Dianas julmysterium som startar den 19 november i Facebook gruppen mysterievirkning. 

Färdiga garnpaket finns att köpa i webbshoppen Camillas livsstil för 199 kr inkl frakt


Paketet innehåller 6 Catania garn i 3 olika färgställningar och ett "välj själv" där du kan välja vilka färger du vill ha. 

Diana är en fantastisk person som skall hålla i detta mysteriet och det är så kul att så många som vill vara med i hennes mysterium. 

Försöker att hinna med och virka själv men det blir långt emellan. Men nu har jag snart virkat färdigt en ugglepläd som jag har på beställning och sedan får vi se vad det blir. Det har varit så mycket att göra att jag inte fått tid att få inspiration så jag vet faktiskt inte vad jag skall virka efter pläden, men det brukar ju lösa sig har jag märkt. 

Så mina vänner jag önskar er en fortsatt fin oktober och jag hoppas att fram igenom att jag kan bjuda på några nya mönster. 

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



1 kommentar:

  1. Försökte leta efter facebookgruppen mysterievirkning men kunde inte hitta den. Hur gör man för att hitta den?

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också