fredag 10 juni 2011

Jobbsökning med succé

Jag kan inte säja annat än Tjohoooo!!!. här kommer man till Nordyköpcenter med ett CV som inte var helt ok men ok ändå. Först går jag till Indiska och bara går rätt på och säger att jag önskar extra jobb vid behov. Hon blev glatt överraskad och tog mitt CV.
Sedan till Ur och Penn, men där var det en APA som som hade en attityd som inte går att beskriva men hon tyckte jag var intressant men jag kommer aldrig att ta jobb där ändå. På Gottebiten träffade jag en bekant som jag stod och kallpratade med och sade att jag var och kollade extra jobb. Hon" ta och prata med min chef" och det gick jätte bra och skulle skicka in ett CV men även här är jag lite osäker för det var så sena kvällar.
Sist gick jag till Hemtex och fick ett jättebra mottagande och det var en från Tanum som jag pratade med där och fick en positiv respons. Dom skulle höra av sig, men jag ringer inom en vecka och hör om det fortfarande är aktuellt. Men Hemtex hade varit jätteroligt att få jobba på och håller tummarna för att det blir något extra där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också