måndag 22 augusti 2011

Funderingar runt resan och min oroliga själ



 aaaaaaaaaaa!!!jag skriker högt,
jag har en orolig själ nu och så måste jag jobba och vara på topp de närmaste dagarna. Helst av allt vill jag ha Benny hemma och få lite stöd och lugnande ord. Men han kommer hem på onsdag så jag får väll härda ut. Känner nog en inre press att allt skall stämma inför resan, ekonomin skall vara klar före avresa och det får jag nog ordna i morron. Sedan så på fredag så skall vi alla upp och ta ut euro på banken

När vi skall åka så är jag orolig över att resan blir en flopp, och tänker jag så så blir det så, jag måste ha en positiv inställning. Nu när jag är inne på vings hemsida så finns nu jätte billiga resor till Mallorca men kanske inte lika billigt som våra men ändå. Vi gav 1300 kr plus 500 för havsutsikt så det är ju en väldigt billig resa och frukost ingår. Det som sänker allt är att det inte är vita sandstränder men det går ju att hyra solstolar...så vi får ta denna resa som ett äventyr. Det kan nog vara så att eftersom vi är flera som åker så blir pressen på mig väldigt hög...får se om jag grejar veckan på jobbet. Jag får sådana svåra sömnsvårigheter när jag har hjärnan full av saker som skall göras och så stannar allt runt mig.

I morron skall jag börja kl 0700-16,20, arbetskollega ringde om jag ville byta tid med henne och jag går ju alltid upp tidigt och då har jag en bra bit kvar av dagen imorron. Vi får se vad dagen bär med sig och att det är skön stämning på jobbet då glömmer man bort jobbiga tankar.

Idag var jag tvungen att raka benen och tack gode gud att jag gjorde det idag för jag höll på att förblöda pga alla psoriasis sår som jag körde över. Så jag smörjer in mig med alla salver m.m så att såren är något läkta innan vi åker.

Nej nu skall jag ta och ordna upp i Linneas rum och sedan lägga mig och läsa så jag får min skönhetssömn.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också