tisdag 27 september 2011

Edinburgh, Skottland

Idag slutar jag tidigt och tänkt mig att sitta och göra en reseplan inför Skottlandsresan, Edinburgh. Jag gjorde det för två år sedan och då har man lite hum om vad och vart det sevärda finns. Man kan ju ta en guidekarta när man kommer dit men det är lite roligt att kollat in platser innan. Vi skall ju bara vara där i 4 nätter så man vill få ut det mesta. Sedan kan man läsa på nätet utan att allt skall översättas på engelska.

Vi skall iallafall till katedralet st mary, och till ökänd kyrkogård där det spökar(var där sist gång också). Sedan alla pubar som spelar inhemsk musik och god öl att avsluta kvällen med är ju helt perfekt så jag längtar så till den 12 oktober.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också