måndag 26 september 2011

Gallanfall - NÄL Tur o Retur

Idag var det en väldigt konstig dag!! den började igenteligen i går kväll. Gick och lade mig med illamående och fick ha min fina rosa hink vid sängen.
Så idag ringde jag VC och fick en tid direkt och skulle kolla om jag hade gulnad på huden. Sedan så ringde jag min chef och undrade om han kunde ordna läkarkontakt med Previa. Men Previa har inga läkare i Strömstad utan bara i Uddevalla, men dom skulle ringa i morron till jobbet.
Men när jag hade varit hos VC så fick jag dropp och skickade mig med ambulans till NÄL. Här fick jag efter 5 timmar gjort ultraljud på gallan, men som jag trodde så var det inget. Så benny fick komma och hämta mig för jag var inte berättigad transport hem. FY FAN alla andra får bet 50 kr men icke jag..
Så imorron skall jag prata med Previa och sedan får VC skicka remiss och kolla om jag har magsår eller inflammation i tarmarna för något är det ju. Jag kan ju inte bara få så hemska smärtor om kroppen är frisk, den måste ju skrika på HJÄLP och jag måste ochkså skrika på Hjälp och ingen annan än läkarna kan ju hjälpa mig. Så denna gången så skall jag inte ge upp och Alex och hela systembolaget får ha överseende med min fråvaro men är jag så sjuk som jag är vid attackerna så måste jag vara hemma.
Det är bara att kämpa på.....see you....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också