måndag 10 oktober 2011

Resfeber..


Imorron blir det att packa resväskan inför resan till Edingburg. Jag ser verkligen framemot detta och i morron skall jag testa lite kläder så jag inte tar m för mycket och att allt passar. Skall även kolla in vädret på plats så man är förberedd. Mest nöjd är jag att vi bytte hotell i går från Premier Inn till Old Waverly hotell mitt i centrum. Ser SÅÅÅÅÅ framemot att få "semestra" och strosa runt på gator, affärer och pubar och inte vara avhäng av andra som är med på resan. Det är nog det bästa med allt, att man inte har något ressällskap mer än min man. Om vi så skall äta på Mc Donald varje dag så bee it...det är ok och billigt.
Kameran skall vara med överallt och dokumentera det vi gör och så skall jag göra en lite bok till oss efter denna resan. Det har blivit nästan obligatoriskt med mina tryckta böcker efter varje resa men det är väldigt fina album.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också