torsdag 3 november 2011

Våra fynd på Torp

Ja nu har det inte blivit skrivet i bloggen på några dagar. Nu när Linnea är hemma så vill hon ha något att göra hela tiden så ena dagen var vi i Strömstad och sedan shoppade vi på Hedemyrs. Igår var det Torp och då var vi och fyndade på Indiska och jag blev super nöjd. Såg en fin trådskål med grejer i, så jag tänkte undrar om korgen är till salu..och det var den 75%rea så jag hällde ut allt och köpte den och massa till.
Det Stora köpet gick på 160kr totalt....det kallar jag fynd.

Här har jag fällt ut adventstjärnan till hälften..snyggt 30kr/st
Tallriksunderläggen 7kr/st..nice




Detta ark från Panduro skall jag sätta i en IKEA ram som jag gjort med tidigare bilder från Panduro. Väldigt enkelt sätt att förändra. Skall visa bild när jag satt in den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också